A hangover day...

Jag bannar mig själv att jag tog den där sista drinken igår. Max har gett ungarna en radiostyrd helikopter och ljudet från den gör att hela mitt huvud vibrerar. Kanske kan jag sätta i gamla batterier i kontrollen efter lunch och skylla på att vi inte har fler.

Evenemanget vi var på var lyckat iallafall, fastän alla såg ut som om de skulle på begravning. Jag trodde nästan Bush hade fått längre mandatperiod så sorgeklädda alla såg ut att vara. I vilket fall så fick de in lite pengar och jag har återigen glömt vad det var för ändamål. Hur svårt ska det vara att ha koll egentligen? Kan man bli senil redan som 27-åring?


UPPDATERAT: Ungarna vet visst var vi har batterierna, det känns som att gömma godis. Jag ska nog lägga batterierna på samma ställe som godiset, men där ligger två visselpipor också och tre leksakspistoler redan. Jag får nog hitta ett störra gömställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0