Hello, my name is Ellen, and I'm a global houswife...

Varför känns det alltid som att stå på ett AA-möte och erkänna sin alkoholism när folk frågar vem jag är. Blickarna som vandrar över mig är nästan 100% av gångerna desamma. Jag tror inte att jag är något för att min man tjänar storkovan och vi bor på de mest fantastiska platser, jag VET att jag är något. Jag har läst på fina universitet jag också, jag har fött barn som vanliga människor, jag har bestigit Mount Blanc, besökt en kompis i koma och kört E4 förbi Vättern och glatt mig över utsikten. Jag är både en vanlig människa och mig själv. Och mig själv, det är någon att skriva om det!


Kommentarer
Postat av: Mary

Du är något utan att ha bestigit Mount Blanc och läst på fina universitet - tveklöst. Men jag förstår vad du är ute efter.

2008-09-05 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0