Time for travel...

Nu bar det av igen, dags att leta ny bostad i en ny stad i ett nytt land. Bestämde oss för ett hus igår, med rejält säkerhetssystem (!) eller snarare krossade glasflaskor på den höga muren. Som om lite glas kan hindra folk, jag har till och med själv gått på glas, eller stått. En hel hög var det dessutom, vilket är att föredra i jämförelse till den enskilda glasskivan jag stod på när ungarnas helikopter slog sönder min vas med rosor. Det var en snygg krasch, men inte fullt lika kul att städa upp.

Hela flygturen satt jag och fundera över vad som händer ifall vingarna skulle flyga av. Tvångstankar är nog numera en del av min vardag, jag kan riktigt se framför mig hur vingen slits upp och liksom bara tappar fart och försvinner ner och bakom planet. Obehagligt värre.

Jag funderade på ifall jag ska bry mig, men jag kan inte låta bli att undra hur FRA tolkar det jag skriver. Det här borde väl vara exempel på information som skickas över Sveriges gränser. Snart har de letat upp mig och kommer inhoppande genom fönstrena , i sådana där linor, med dragna vapen och arresterar mig. Vilket är en sak till jag ser framför mig. I vilket fall tror jag knappast att de där glasflaskorna hindar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0